Razmišljanja u kasne sate




Ponekad pomislim kako bi bilo divno 

prespavati loš dan.



Utonuti u neko stanje polupostojanja.



Međutim, tako bih onda mogla upasti u zamku 


da svaki dan 


proglasim lošim 


i konstatiram 


da se nema smisla ujutro 


ni 


probuditi.



Ipak, 


iako nevoljko, 


jer nisam jutarnji tip, 


izvučem se svako jutro u 


7 i spremim školarku i vrtićevke.




Obučem ih u nešto lijepo, 


počešljam ih 


pa im se divim.




Kad odu svaka na svoju stranu, 


vratim se u kuhinju 


i nasmiješim se 


šalici kave 


i suncu 


kroz prozor.



Pa onda pogledam ovo malo gugutavo stvorenje 


i shvatim 


da sam 


ipak zbog nekog tu na svijetu, 


da nisam ovamo zalutala, 


da nisam tu bez veze. 



Iako mi vrlo često 


teške misli sjede na glavi i pritišću mi mozak, 


ovo ispreplitanje lijepog, pozitivnog, 


očitog Božjeg blagoslova, 


daje mi snagu napraviti korak dalje.



Pa kad navečer pogledam unazad, 


shvatim da dan i nije bio tako loš.




Vrijedilo se probuditi.





16.12.2011.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Moj plavokosi dječače...

Operacija srca