Čep



kažu neki
od smijeha se sam raspline....

hm...

smijem se...
smijem se do suza...
ali ništa!
još je tu!

************

drugi kažu
isplači se, bit će ti lakše....

hm....

a kako?
suze nikako da poteku...
nema ih!
nigdje!

*************

opet kažu neki...
pjevaj! pjevanje će odagnati tugu...

hm...

pjevala sam
glasno, od srca...
ali ništa...
čep je još tu...

*************

još su mi rekli...
razgovaraj s nekim....
istresi dušu prijatelju...

hm...

jesam...
ali čep je na starom mjestu....

*************

onda sam htjela pisati...
ali riječi nisu htjele van...
nisu mogle probiti čep...

************

pa sam htjela moliti....
ali nisam uspjela
doprijeti do duše...

možda nisam
dovoljno dugo
molila?

************

nakon svega
što sam pokušala
osjećam se slomljeno...

i
još uvijek
tražim

vadičep....
8.2.2010.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Moj plavokosi dječače...

Operacija srca