Čeznuće za Gospodarom Beskraja

O, reci mi tko si, Ti Nepoznati,
Ti koji obuzimaš dušu moju
i ispunjaš sfere mojih nutrina
misterijem svoga blaženog mira...

O, reci mi, odakle dolaziš
tako tajanstveni i tiho
i kojim se putevima uvlačiš
u najskrivenije uglove
moga ranjenog srca...

O, reci mi...
Otkrij mi tajnu svoje apsolutne moći,
svoje beskrajne snage
i svoje najnježnije ljubavi...

Dođi...
Gdje se skrivaš, Moćni Svevladaru?
Zar u nježnoj stabljici proljetnog cvijeta?
Zar u pjevu ptica
i šumu potoka u planini?

A ja te upoznah po divnim djelima
po čudesnoj moći kojom vladaš
i prisutnosti kojom ispunjaš sav svemir...

O, dođi k meni, Ti Beskrajni!
Ispuni Ljubavlju svojom i nježnošću dušu moju
što kao zemlja suha
za Tobom žeđa!

Zgb, 14.5.1995. Cand. FDC

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Moj plavokosi dječače...

Operacija srca