Što je najbitnije?



Sve ljudske filozofije, sve tlapnje naše velike pameti padaju u vodu kad se dijete razboli.
Kad mala kovrčava glava gori od temperature i uvlači se pod maminu ruku, ne bi li se malo ohladila na mojoj koži. Na sve moguće dopuštene načine za tako malo dijete pokušavaš skinuti bar koji stupnjić, ali ne ide. Nakon više od 24 sata - 39,4.
Razmišljam tako o duhovnoj povezanosti mene i nje. Do prije godinu i pol - kad se rodila, bile smo - jedno. Ona u meni, ja - čitav njen svemir. Što god sam pojela, što god sam doživjela, što god sam molila - sve je to isto ulazilo u njenu krv, prelazilo u njen mir ili nemir. Kasnije je bilo isto tako preko mlijeka. A dojila sam ju duuuugo. Sve smo moje nemire prolazile zajedno. Svaki pomak mog raspoloženja bio je praćen - ili mirnim spavanjem ili urlanjem i nosanjem - satima. Sve dok mala umorna kovrčava glava ne bi klonula, uljuljana ritmom Zdravo-Marija, ili nekom našom pjesmicom.
Tada mi posebno dođe do "mozga" tko mi je u životu najbitniji, tko je uvijek tu kad ga trebam i kome ja najviše trebam, a tko mi samo "maže oči" kojekakvim obećanjima i lažnim sjajem a kad mi zaista treba pomoć - ni traga, ni glasa!
Tako da je ovo vrijeme "buđenja" kod mene... Bilo je ljudi koje sam držala na pijedestalu, godinama... ali, kako to lijepo kaže moja draga prijateljica - to u trenu - posivi, kad shvatiš da na njih jednostavno - ne možeš računati.
Na kraju - neizmjerno sam zahvalna Bogu što me je očuvao od svakog zla. I što sada mogu nastaviti - tamo gdje sam stala. Što je Njegovo Milosrđe beskrajno i dočekao me raširenih ruku čim sam pomislila ponovo krenuti prema Njemu.





1.7.2009.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Moj plavokosi dječače...

Operacija srca