Stvorena za radost


Za radost si me stvorio,
ne za bol.
Za opraštanje,
ne za osvetu.

Stvorio si me da pamtim 
samo lijepe trenutke,
da se sjećam 
s osmijehom 
dragih lica,
ne s gorčinom,
ne s osudom.

Stvorio si me da uživam 
u svakom danu, 
da u svakom trenutku 
pronađem nešto 
čemu ću se nasmiješiti.

Stvorio si me
da dajem život,
i da ga podupirem
od prvog pokreta
koji se niti ne osjeti,
ali to jest pokret,
pokret novog života,
ma koliko ga nijekali
oni kojima život nije svet,
kojima je život
teret,
bol,
gorčina...

Stvorio si me da
ljubim svako stvorenje
ma kakvo bilo...
zahvalna
i ganuta,
svjesna Tvoje prisutnosti 
u njemu.

Stvorio si me za radost
stvorio si sve oko mene 
da me obraduješ
da mi iskažeš ljubav
koja ne boli,
ljubav
koja ne prestaje.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Moj plavokosi dječače...

Operacija srca