Stopiti se s Tobom



...i danas Ti donosim svoje uznemireno srce,


i ovu buku koja me od Tebe odvaja,


i rastresene misli,


sve im je nevažno sada važnije...


a ne želim to....





želim misliti o Tebi


želim misliti o svemu što si prošao za mene


o boli, o mučenju, o križu, o smrti...


želim barem malo osjetiti ono što si osjećao Ti


one noći na Maslinskoj Gori...


onog trenutka kad su Te svezali i odveli...


kad si slušao pogrde sviju,


pitanja...


kad su Te bičevali i mučili...


kad si nosio križ...


za mene...


zbog mojih grijeha...


za moje spasenje...





želim osjetiti ono što si osjećao Ti


kad su Te razapeli...


kad si umirao...


onog trena kad je cijeli svemir zanijemio


jer mu je


Kralja


Tvorca


Božjeg Sina


odnijela smrt...





želim se stopiti s Tvojom Mukom


da bih znala s Tobom uskrsnuti...


živjeti...

14.04.2009.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Moj plavokosi dječače...

Operacija srca